Friday, July 30, 2010

Nasi lemak sedaaappp



Kami ada meeting unit pagi ni. This time group 2 yang kena bawak food. Lepas berdiskusi tru email maka masing2 pun bersetuju nak bawa makanan seperti yang dijanjikan. Part aku membawa nasi lemak sedap. Ada yang bawa kuih, buah, dsbnya.

Tak semua nasi lemak sedap ok but this nasi lemak aku mmg bg 5 bintang sejak pertama kali aku makan. Nasinya yang sedap and sambalnya yang memang mabeles banyak bawang best giler. Free-free aje aku tolong promotekan nasi lemak makcik ni.

Sejak pertama kali beli boleh dikatakan hari2 kami singgah samada nasi lemak for me or for bobot...hmm nasi lemak hari2 gu mana nak turun 6kg dalam masa sebulan. Stall makcik ni tepi jalan saja. Kebetulan memang hari-hari aku lalu situ pasal nak hantar ilman dan yusuf ke tadika dan nursery.

Ok back to the story so aku pon order le 30 bungkus nasi lemak for the meeting. Bila time makan2 semua puji2 nasi lemak ni best...yeahhh bila tiba part makan aku selalu tahu yang taste aku ni bukan calang2...maksudnya bila aku define sesuatu benda tu sedap maka confirm akan sedap...no doubt..
Kedainyer....makcik ni hanya bukak stall nasi lemak dia waktu pagi saja. Pelanggan memang tak putus kat kedai dia ni...senang citer gerai nasi lemak dai berhampiran masjid sungai ramal luar....tak percaya cuba lah rasa sendirik......thumb up!!!

4 comments:

DeLinn said...

mana nak turun 6kg weh hehehe

Zareda Norman said...

sabtu makcik ni buka ker?

ezz said...

woits.. nk diet blh mkn nasi lemak ke? hmmmmm...

DeLinn said...

ahem, kat mana nakj beli? huhuhu