Tuesday, August 24, 2010

sad

Sungguh tiba-tiba merasa sedih dengan diri sendiri seperti ada yang tak kesampaian.....aku dah raya...mungkin negative aura tu datang sebab bejot ni...hmmm...but still I'm sad..Semoga aku dapat catch up saki baki Ramadhan yang tinggal...

daaa

3 comments:

Anonymous said...

yang tak kesampaian mungkin bukan rezwki. Malah ada sebab yang terbaik yg tak kedapatan sekarang, yg kita cuma tau sebbnya beberapa lama, tahun kmdn. Yg ada di depan mata adalah satu rahmat. Kluarga, mertua yang baik budi, suportteam(ahli kluarga lah)yg kukuh, anak yg sempurna dan sihat. tidak ada sebab utk kau nak bersedih diri zira. Di waktu kesibukan ini carilah waktu untuk berdoa di bulan dan malam yang afdal ini untuk kebahagian yg berterusan rezeki halal yang murah, dijauhkan unusr haram, di sihatkan tubuh badan, kesihatan diri keluarga dan mendapat keredaanNya. time tgh bagus utk berdoa, segala yag kegagalan untuk mendapat kehendak hati dan diri melalui diri dan kerja, lapurkan didalam doa kita. beritahu berikan lah apa yg patut diberi.
bersyukur dengan yg telah diberi dan minta lebih lagi...... minta kedukaan hidup dijauhkan dan dekatkan jalan untuk kebajikan..

sudah...toksah sedih sedih...

ezz said...

ko nape?
bila bulan mengambang, solat ngan puasa memang la takleh tapi zikir dan doa still blh diteruskan.
insya Allah tiada yang terkurang

Nollan said...

Thanks for posting thhis