Tuesday, June 21, 2011

kronologi makan-makan

Sementara menunggu turn untuk aku present my project milestone paper to our Planning commitee, mind you my paper is no. 14 and don't know what time is the secretary will call me...just standby ok.



Let me share apa yang aku makan semalam dan hari ini. It was interesting bila boleh capture apa yang kita makan and share it with the makcik wokzs tru kakaotalk. But today my internet quota dah habis so I just can chit chat only without uploading the piccas. Btw welcome to the group to norm a.k.a kak lin the dj :). She just bought Samsung S and instantly install kakaotalk. Kalau tak sengkak perut tertinggal gossipan kan. We are waiting for achik, pijah and chombie to complete the group.



Menu for yesterday

I've started my day with roti telur bawang and teh ais....sukak pasal boleh makan habis. Tengok licin kan.



Bila waktu lunch penyakit tak dak selera muncul. I've forced my self to eat mee bandun and my feveret air laici time preggy, unfortunately cannot go even half of the plate pun tak lepas..so membazir. Mee bandung tu sedap...blame my tekak yang mengada-ngada .



On the way back heart burn was bad, perut masuk angin. Stop sat kat dunkin donut and wallop 2 ketul donut. Tapi hanya boleh bertahan sejam aje then heart burn and sakit kepala kembali menyerang.


Malam sekali lagi forced myself untuk telan nasik. Berjaya jugak walaupun slow and steady and sejemput but at least heart burn pun kurang..


Menu harini


Started my day with telur separuh masak 2 bijik, teh ais and tosey bawang...alhamdulillah boleh makan abis..




Lunch time tadi inilah menu yang membuatkan aku rasa kenyang giller and rasa puas sangat bila makan. Yummmyyy sedddaaaapp...wantan mee sup and ABC at Jln Kelang Lama...yeayyy so far alhamdulillah no heart burn lagi yeaaayyyyy...



ABC maveles....habis dah mengidam hok ni :

5 comments:

ezz said...

dapnya ABC..
terliuq..
dhlah cuaca panas membahang, membuatkan tekakku terasa sgt kering

aNIe said...

ABC tu sedap...!!

DeLinn said...

tang mana kedai wantan mee sup tu kat jalan kelang lama tu?

Kopi Suam said...

yummy yummy next time gather2 aku bawak korang makan situ ok.

Ina depan perabot panesar la...dekat area umah lama kita Avant Court

ikan said...

Aku envy org peknen boleh makan byk (potion ko ni cukup byk pada aku)
Aku nak preknen jugakkk
Aku nak makan banyak jugakkk heheeh