Friday, July 08, 2011

Cuci mata - Meja makan

Kebetulan aku ke Panesar pasal nak menuai almari baju untuk deena and bobot. kain baju dah melimpah ruah dari kabinet yang sedia ada...tak muat dah dek kerana mama yang suka banget membeli baju anak-anak. Tapi end up tak dak pun hasil tuaian harini pasal harga dah ngam tapi design tidak praktikal dihatiku. Panesar kedai perabotku dulu kini dan selamanya...harga memang murah compare kedai lain..you know me rite kengkawan.


Ni atas permintaan kengkawan terchenta..sila le kome mencuci mata dengan gambo meja makan ni yek..kalau dah berkenan confirm nak gi korang roger-roger le mak ok. Cuci mata tak kena duit pun kan :). Ni sebahagian megikut kreteria ezzah dan yusmi. Ada banyak lagi korang kena dtg and tgk sendirik.





































8 comments:

ezz said...

hahahahah.. puas cuci mata tp xde up to my standard!
yg creamish marble tu kan yusmi kerusi dia sama pattern ngan rozel, gambar 12th from bottom (jenuh aku kira!) :P

Amir Syafiqah said...

Cantik jugak kerusinya. Aku cari 6 kerusi je, 8 cam besar sgt. Nnt klu nak pegi roger2 la. Ada dispay unit ke? Tak puaih tak boleh belek n test sit

DeLinn said...

kalau aku ada rumah sendiri, aku akan beli 8 kerusi. senang ramai2 boleh duduk hehehe. ada gak yg aku berkenan dalam gambar tu. tp bak kata zira la, cuci mata tak kena duit. keh keh keh

Tukang Campak said...

Ina, aku pn pemikiran mcm kamu, skali rombongan Ganu dtg x cukup meja. So aku beli ikea punya yg boleh expand sampai 10 org. Hari2 biasa ckup 6 org jek. mari cuci mata sampai BERSIH hehehe

Anonymous said...

Panesar ni di mana?
Apa nama meja kat ikea yang boleh sampai 10 org tu? menarik juga.

Kopi Suam said...

I pun kena beli meja 8, bila kroni serbu memnag tak muat. My taste is no 4 dari bawah nanti nak try tanya uncle tu kalau dia nak terima meja makan yang lama untuk trade in.

anon -panesar kar sri Manja on the way ke Taman Datok Harun.

Tukang Campak said...

Anon : meja ikea tu nama dia BJURSTA, ada 2 extension leaves kt bwh meja tu.

Mrs JZizan said...

saya pon beli kat situ jugak..hehe