Monday, July 28, 2008

karnival ala2 segan

bos and bor gill sung har in...ras ap ent ak pun tid tah...ag nyer hen bejot kot..ak tid ad mood..kal eng bol bac apa yang ak tul in mem eng ter...cub kor trans ap yang eng fah.

party handbag berlangsung dengan jayanya...walaupun tak ramai crowd yang aku jemput (geng2 aku aje adalah dalam 10 oreng) tapi sebenornya kebetulan ahad tu ada karnival prihatin kat taman (well carnival tolong jgn imagine ada jualan yek memang tak ada apa sgt pun)..marah tuan organiser..bagi aku ada banyak ruang yang boleh diperbaiki antaranya lain kali involvekan lah kami kaum ibu kat TS ni..boleh gak kami bantu2 bancuh2 air ke..pakat2 bukak gerai ke..

melalut plak..back to party handbag..ayu ngko jgn marah aku tau pertama apa yang kita rancang tak menjadi sebab aku tak plan pun nak buat party bag ni..kedua aku cam beria2 nak gi wak lemon tu...pastu tak jadik jugak...ketiga pasal party bag ni laa ini kan idea kome..kebetulan kami berjumpa masa karnival masing2 pun dok bosan dengan karnival yang ala2 mcm segan2 silu aje tu..last2 ada yang bersuara stock kain baru tak de ke..aku apa lagi...jom le gi umah aku buat karnival kat umah lagi cool..bukak booth un free aje dari kena bayo RM200 asalnya untuk karnival tu.

sebondong2 rakan2 aku datang ke umah ku punggah kain bersama handbag tapi nampaknya tarikan lebih kepada handbag....kami ni nama aje duduk setaman kalau tak dak aktiviti kelab 4-5 bulan pun batang hidung tak berselisih..kawan dah peknen nak dekat bersalin pun tak dapat berita..begitulah wanita2 korporat zaman sekarang ni. Sembang2 sambil masing2 memilih..alhamdulillah lakulah jugak 5 ketul handbag. Yang paling diminati ialah design fendi tu..aku pun berkenan jugak nak beli yang ori design fendi tu ta[i dok fikir ori kompom kopak saving tau..atau pun tunggu mak kaya nanti yek dapat le ori..buat sentara ni pakai aje yang gred A..aci giteww

itu sahaja...chiokkk buhssaan sungguh

2 comments:

Norae said...

zira..

ouishhh.. camana ngan party handbag.. buatlee lagi.. next week? amacam?

ya2 said...

zira,

wah menariknya fendi..

ko ni bgus la berbisnes bagai.aku ni x reti sungguh.